10 december 2007

Projektlista

Tänkte skriva en liten projektlista, mest för mig själv.
Syrran, I, och mamma vill ha en sån tunika som jag sytt. Tyget till Idas har kommit.
Moster vill ha nån klänning/tunika. Vi klurar på modell och tyg.
Moster vill ha ett par svarta velourmuddisar. Tyget har kommit.
Ingela vill ha ett par svarta velourmuddisar. Tyget har kommit.
Ida vill ha ett par mjukisbyxor i viscose. Tyget har kommit.
Mamma vill ha ett par muddjeans. Ritat mönster.
Velourset till mormor.
Ett till velourset med långa muddar, till aggs. Klart.
Muddbyxa och body till lill-Ida, 80 cl.
Namnbody och velourbyxor ett set i 62 cl och ett i 74 cl.


Tror jag fick med allt.

1 kommentar:

Kaja sa...

ÅH! Jag vågar inte göra en sådan lista. Jag är rädd att det blir så mycket på den att jag inte kommer att kunna färdigställa den i min livstid...