01 juni 2008

Bytespresent

Stratus var så snäll och lånade ut limegrön mudd åt mig för ett tag sen så att jag kunde slutföra det här projektet, när beställningen från SoS var försenad. Redan då bestämde jag mig för att hon skulle få en liten gåva som tack när jag sände tillbaka mudden som senare kom fram. Sen så hade hon dessutom lite pul över, som hon skickade till mig. Då bestämde jag mig för att jag skulle sy lite plagg till barnen. Kikade i hennes blogg på hemlissvaren för storlekar. Det blev en hemmatryckt stjärnbody till sonen, och en singoallatunika med fjärilar till dottern.
Hon har bloggat om dom nu, och dom är jättenöjda. Och det är jättekul när nån blir nöjd och glad över något man har sytt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vi blev verkligen jättenöjda! Vilken kul överaskning det var.

Jag har förresten utmanat dig. :-)
Kolla i min blogg.

Y sa...

Jättefina!! Bodyn är verkligen skitsnygg med stjärnor, randigt och färgerna.

Mimmi sa...

Har berömt dem tidigare - supersnygga!!!!!