10 mars 2009

3-årsjubileum



Nu har det ju varit lite bloggfödelsedagar på sistone, och jag blev sugen på att ha en jag med.
Tyvärr har jag ställt till det lite för mig, det är nämligen så att när jag började blogga så upptäckte jag att man kunde ändra publiceringsdatum för inlägget, även bakåt i tiden.
Då jag varit så duktig och lagt alla bilder i datummappar, så la jag in alla mina gamla bilder i inlägg med det datum då jag sytt plagget. Det allra första plagget jag sydde var Malins tröja. Denna fick hon när hon var alldeles nykläckt, och eftersom hon fyllde 3 år i måndags, så är det bara att inse att jag nu har sytt i tre år:) Jag känner att jag har utvecklats en hel del under tiden som gått.

På grund av detta, så har jag ingen aning om när jag egentligen började blogga, så istället får jag väl fira 3 år av sömnad:)

Priset i denna utlottning kommer att vara ett par muddjeans, i valfri storlek från 56-122. Valfri färg på mudd och stickningar. (i mån av tillgång)



Den 17 mars kl 23:55 avslutas tävlingen och jag kommer under nästkommande dag lotta och presentera vinnaren.
För att delta skriver du en kommentar till detta inlägg, glöm inte ange kontaktinformation. Vill du få två lotter i tävlingen så skriver du ett inlägg på din blogg och tipsar om tävlingen, låna gärna bilden. Skriv då en kommentar till, där du länkar till ditt inlägg. Dvs, tipsar du, skriv totalt två kommentarer.

177 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skoj idé. Självklart vill jag vara med på en sån tävling. Kommer ett inlägg i min blogg också någon dag framöver (men återkommer med den kommentaren då)Måste även passa på att säga att dina muddjeans ju är helt otroligt bra. Tog på Alvin de jag beställde för länge sedan och dom passar än. Han har alltså kunnat använda dom i över 9 månader nu.

OttoPippi sa...

GRATTIS!!!!!

Jag är med och tävlar gievtvis :-)

khs sa...

Gratulerer med 3årsdag!
Jeg er med i trekningen!

Heilt spesiell sa...

Grattis med 3 sy-år;)
Kjempeflotte jeans så en sånn kunne jeg godt tenkt meg:)

Anonym sa...

jag är med och tävlar och tipsar från min blog.
grattis till dina tre år!! du är jätteduktig!!!

Anonym sa...

Grattis till 3 år. Inspirerande blogg. Är gärna med o tävlar om ett par av dina fina byxor

/Karin (elmabus@hotmail.com)

Daddis sa...

Grattis till tre års sömnad!
Självklart vill jag vara med och tävla om ett par ursnygga Yrväder jeans!
/Karen

Daddis sa...

Och självklart har jag länkat till dig i min blogg

http://daddis.blogspot.com

/Karen

khs sa...

Og her er linken til min blogg til tipset om konkurransen din: http://kriiistine.blogspot.com/2009/03/konkurranse.html

Neni sa...

Hejsan. Jag är mycket ny i dessa sysammanhang men har full av inspiration nyligen startat min egen blogg samtidigt som jag försökt mig på att lära mig sy. Det är ingen stor blogg än, men naturligtvis bloggar jag om detta inlägg samt anmäler mig till tävlingen och håller tummarna!!
Min blogg: www.nenispyssel.blogspot.com

(Kontaktinfo: swanne@home.se)

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med och HOPPAS att jag för en gångs skull har tur att vinna.

j.a.ahlm@hotmail.com

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh Knyttet vill nog ha ett par fina Yrvädersjeans (om inte h*n vill så vill iaf mamma h*n borde det) så självklart är jag med och tävlar.

Sandra -Vildkatten sa...

Naturligtvis länkat från bloggen med.
http://lilla-knyttet.blogspot.com/2009/03/knyttet-vill-vinna-ett-par-jeans.html

De är verkligen superfina.

Vindling sa...

Grattis! Jag vill absolut vara med och tävla :)

Husfrun på landet sa...

Grattis till 3 år :) Jag vill såklart vara med i tävlingen :)

Husfrun på landet sa...

och har nu tipsat på min blogg :)

Anonym sa...

Grattit till 5 år. Klart man vill vara med och tävla!

Anonym sa...

Gratulerar! Jag vill gärna vara med och tävla.

Hello sa...

Gratulerar! Jag vill också vara med i utlottningen!

Anna-Snoddas sa...

Självklart vill vi ha ett par Yrväder jeans! De är bara sååå snygga! :)

Anonym sa...

Ingen blogg men jag tävlar gärna ändå!

Cecilia sa...

Ja tack till chansen att vinna en bralla, jag hinner ju inte sy några egna :D

Kram!ectuge

Anonym sa...

oj så kul, 3 år. o vilken rolig tävling o pris med.. jag är gärna med o tar en lott

Anonym sa...

o så tar jag gärna en till lott :-D
för jag la in en bild på min blogg http://hemmafix.blogspot.com/
så himla fina muddjeans

sygryn sa...

Såklart jag vill vara med:)

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om ett par snygga muddjeans!!

/Jenny

Anonym sa...

Grattis!

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

Nu har jag även länkat till tävlingen.
/Jenny

LERA sa...

Stort grattis!

Detta tillfälle vill jag inte missa!

/Emma (madebylera(@)gmail.com)

Marlene sa...

jag vill tävla :-)
busmammanvinner.wordpress.com

Marlene sa...

har länkat också http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/11/den-17-mars-kl-2355/

Tina T. sa...

Här vill man ju vara med och tävla;)
Ha en bra dag.
Tina

Palven sa...

Lyfter på hatten "3-års dagen" till ära.
Vill absolut inte missa chansen att vara med i tävlingen på dessa fina byxor =)

Madebycarran sa...

Åh, tre år! Gissar att tiden går ganska fort! Jag har ju länge trånat efter dina muddjeans och hoppas ju att du en dag ska börja sälja mönster igen.
..och självklart vill jag vara med i utlottningen!

Anonym sa...

3år med blogg, och jag har själv inte ens börjat... Grattis! Det är alltså dags att ge sig till känna nu när jag följt och inspirerats av dig ett tag. Tävling är alltid kul.

Crew sa...

Grattis på 3 års dagen!
Vill självklart vara med i utlottningen av de fina jeansen :)

Mvh Minimojj

Crew sa...

Å självklart länkar jag till tävlingen med bild i min blogg!

Mvh Minimojj

Anonym sa...

mmm vi vill ha muddbyxor! :)

kawisen kanelbulle hotmail punkt com

Charlotte sa...

Jag vill också vara med och tävla :)

Charlotte sa...

... och här har jag länkat på min blogg http://doddit.blogspot.com/2009/03/vinn-ett-par-muddjeans.html

Anonym sa...

Självklart vill jag att min Stella (och såsmåningom hennes lillebror Fille) ska få springa runt i dina superfina muddjeans!

/Lina

Lina.ekelin@glocalnet.net

Cecilia & Busiga ungar sa...

Underbart tuffa byxor. Skulle göra sig väldigt bra på min 5-åring. Klart jag är med och tävlar. Jag länkar även från min blogg.
Grattis till 3-års dagen.
Cecilia

od Andulky sa...

Superfina byxor! Självklart vill jag vara med!! Och Stort grattis på "3-års dan"
/Anna

od Andulky sa...

Och nu finns länk på bloggen också!!
/Anna

http://odandulky.blogspot.com/

SiriR sa...

Har akkurat oppdaget bloggen din med alt det fantastiske du syr! Vil gjerne være med i trekning (om du evt sender til Norge da..)

LillaLiten sa...

Jättefina byxor, klart man vill ha en chans att vinna dem!! Jag är helt klart med.
// Laura

LillaLiten sa...

Jag vill ha två lotter så jag länkar i min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/17-mars_11.html

// Laura

Anonym sa...

Vad kul med treårsjubileum =).
Vi vill vara med och tävla! =)

(krulltott_85@hotmail.com)
//
Lina

Anonym sa...

Nu har jag länkat till din tävling från min blogg! Vill ju gärna så en extra möjlighet till byxan =).


http://linilus.blogg.se/2009/march/tavling-hos-yrvader-1.html

/Lina

Anonym sa...

Så nu har jag hunnit skriva ett inlägg på min blogg om tävlingen. Här är länken till det blogginlägget http://vidvagensande.blogg.se/2009/march/yrvadertavling.html

Malin sa...

Nu har jag även länkat till tävlingen i min blogg :)

Så nu är det bara att hålla tummar och tår ;)

Malin sa...

Min första kommentar verkar inte ha kommit med. Så jag skriver en igen för säkerthetsskull.

Vill ju också ha chansen att vissa dessa snygga brallor :)

snork sa...

Jag är med o tävlar om muddjeans! De är toksnygga! Länkar strax i min blogg!
/Linn

snork sa...

Och nu har jag tipsat i bloggen också: http://snorkdesign.blogspot.com/2009/03/tavla-hos-yrvader.html

Hoppas på tur!
/Linn

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och få chansen att vinna ett par fina byxor till lilla knytet i min mage! :)

Anonym sa...

hejsan
mathilda älskar de byxor du sytt, jag fick tvinga av henne de för att tvätta, så självklart vill jag tävla, och hoppas på vinna, ett par jeans!!!
Anna franklin

Doris_Assar sa...

Grattis! Och jag vill såklart vara med! Länkat från min blogg också :-)

Y sa...

såklart jag vill tvla! Jag vet ju hur fint du syr!

Roblin sa...

Woho!
Självfallet vill jag vinna ett par av dina superfina muddjeans!

evamar sa...

Det är supermysiga så det är klart att vi också vill ha en chans att vinna.

evamar sa...

Eller två chanser...

Har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/march/barnjeans-17-mars.html

Roblin sa...

Och här kommer blogglänken:
http://sabygard.blogspot.com/2009/03/tavlingar.html

//Linda sa...

Jag vill jättegärna vara med.

min mail: oai@live.se

//Linda sa...

... och här är min länk till tävlingen...
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/barnjeans-173.html

mail:oai@live.se

rino sa...

grattis!
jag vet ju hur proffsiga dina kläder är så det är klart jag vill ha chansen:-)

Anonym sa...

Jag tävlar också såklart om dina kläder....:) och länkar till bloggen.

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-barnjeans.html

RÄVENoRÄKAN sa...

Grattis grattis. Klart att jag vill vara med och tävla!

RÄVENoRÄKAN sa...

Här är min länkning:
http://ravenorakan.blogspot.com/2009/03/ojoj-yrvader-har-ocksa-tavling.html

Lattjo liten pryl sa...

Oj! Tre år är lång tid. Jag hoppas själv kunna tävla ut nåt fint om en sisådär tre år... :) Grattis grattis!

Vi är naturligtvis gärna med och tävlar!

Mvh,
Linda & Sibel
(e-post: linjam (a) ownit.nu)

Lattjo liten pryl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lattjo liten pryl sa...

Här var det länkat från min blogg! :)

http://lattjolitenpryl.blogspot.com/2009/03/fina-vinster.html


~ Linda

Anonym sa...

HÄr var det många med. Grattis!! och visst vill vi vara med på ett hörn :)

Marie Frost sa...

Jag vill vara med och tävla!!!

Marie Frost sa...

Och här kommer länken: http://mariepysslar.wordpress.com/2009/03/12/tavling-hos-yrvader/

Heimlaga sa...

Jag vill tävla!

Lotta sa...

Grattis!
Vill självfallet vara med och tävla om de där jättefina byxorna!

En liten smula sa...

Du syr fantastiska kläder så jag är supergärna med och tävlar om byxorna! Jag har länkat på min blogg också!

Kram /Sara

Anonym sa...

ÅÅÅ vilka tuffa byxor. Hade suttit som en smäck på min son. Skulle vilja ha dem som är på bilden fast i stl 86

Mvh Mikaela

Äppel Päppel sa...

Åh, vad roligt! Vill så gärna vinna ett par så snygga jeans! Grattis på 3-årsdagen!

Äppel Päppel sa...

Nu har jag länkat hit hos mig!

http://appelpappeldesign.blogspot.com/2009/03/utlottning-hos-yrvader.html

Hoppas på tur!

Fia sa...

Sådana fina muddjeans skulle sitta finfint på vilken som helst av mina tre "galningar".

Hoppas på tur...

fiasdesign@live.se

Strömming sa...

Grattis till 3 år av sömnad! Jag vill självklart vara med i din utlottning och länkar från min sida!

Anonym sa...

Såååå fina!! Jag vill HA :P
Grattis till dina 3år av sömnad!

Anonym sa...

Grattis på treårsdagen!
Jag vinner jättegärna ett par jeans! Fast med tanke på hur poppis du är så är ju chanserna små. Hur mycket kostar ett par om man skulle beställa?
ewa

whoatemycandy@hotmail.com

Anonym sa...

Okej då skriver jag igen.. JAG VILL VINNA :D
Jag har nu länkat på bloggen med bild.

3Lmamma sa...

ÅÅÅh grattis!!Så snygga jeans!jag vill vinna!Kram

3Lmamma sa...

Ja..och så klart så länkar jag med bild på min sida...Må bäste man el kvinna vinna!!!

HugOlle sa...

3 år! Grattis! Vill naturligtvis vara med å tävla!

HugOlle sa...

Länkar även till dig och tävlingen på min blogg... :-D

Anonym sa...

Grattis med 3 år!!! Jeg vil veldig gjerne være med i tavlinga!!

:)
Symarie.blogspot.com

rake K sa...

Grattis till 3-års sömnaden!

Självklart vill vi vinna ett par supesnygga Yrväderjeans!!

Vi håller tummarna =)

rake K sa...

Länkar från min blogg!

www.rakekarlsson.blogspot.com

Johanna sa...

Åh,dessa byxor vill man inte missa så jag tar chansen och håller tummar o tår hårt!

Johanna sa...

Ökar chansen liiite. Har lånat bilderna och länkar från min blogg till din. Ett inlägg bara för byxorna *Ler*

Fangoria sa...

Vill såklart vinna de superfina byxorna!!!! Håller tummar och tår hårt!!!!

Mail: sleeper81@hotmail.com

Fangoria sa...

Har ju också länkat till tävlingen i min blogg och lämnar därför en till kommentar med hopp om större vinstchans!!! =)

http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com/2009/03/tavling-barnjeans-och-hyllning-till.html

Grattis på 3-årsdagen!!!!

~Johanna~ sa...

Jag är med!! =) ascoola!

cb kids sa...

Grattis

Mjuka sa...

Vill jättegärna vinna!
Kramar
Länkar
Malin

mammaleena sa...

Oj det var väldigt fina byxor....Hoppas man har tur så barnbarnet kan få ett par just såna byxor.....vet att hans mamma vill ha till honom heheh

Naíma´s sa...

Jag vill självklart vara med och tävla!!
Ett stort grattis!!

Naíma´s sa...

Nu har jag tipsat på min blogg :)

Lilla NovaK sa...

Grattis till 3 år i sömnadens värld! Jag är gärna med och tävla!

Märta sa...

Vilka fina byxor. Passar säkert något av våra barnbarn. Vill gärna vara med och tävla.

Märta sa...

Jag länkar i min blogg.
http://angsgard.blogspot.com

Linda sa...

ja jag vill också vara med och tävla om dessa fina byxor! De är ju helt underbara =)

ha en trevlig helg =)

Kramar linda

Linda sa...

Och Ja jag länkar och tipsar självklart från min blogg =)

// Linda

Anonym sa...

Hej!

Superfina jeans! Vill SJÄLVKLART vara med och tävla om ett par! Är en nybörjarsömerska och tycker sidor som din är så inspirerande. Skall se om jag lyckas länka till min blogg, men återkommer då med en kommentar till.

Håller mina tummar :) !!

mvh
Rebecka
rebecka73@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan,
Jag vill gärna vara med på utlottningen och grattis till 3 år...
Hälsningar Nicola

stefanonicola@swipnet.se

LilleBus sa...

Jag vill oxå vara med å tävla såklart :-)

LilleBus sa...

Och har såklart länkat i bloggen oxå :-)

prylpinglan sa...

hejsan! jag vill oxå vara med å tävla om de där fina byxorna! :)

/prylpinglan

Anonym sa...

Självklart är jag med och tävlar, supersnygga jeans. Edvin skulle bli så snygg i dom :)

Anonym sa...

Länkat har jag gjort här: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-ett-par-barnjeans.html

Photo by emma sa...

så snygga jag länkar
http://pysseloknop.blogspot.com/2009/03/byxtavling.html

Anonym sa...

Åh vad fina jeans! Jag är med och tävlar och håller tummarna att min Albin kommer att få bära dom :)

Anonym sa...

Länkar på min blogg :

http://albinsmoder.blogg.se/2009/march/tavling-28.html

Mojebarn sa...

Jag är gärna med och tävlar om så fina byxor!

Anonym sa...

Jättefina byxor!
Är gärna med och tävlar.

jenny@the-berggrens.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar, lägger även en kommentar till med länkningen

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Här kommer kommentar nr2 med en länkning

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-barnjeans.html

info@annakarlsson.se

OM jag vinner så vill jag gärna ha ett par jeans i stl 86. Om möjligt med någon diskret mudd som passar till jeansfärgen.

Allt å lite till sa...

Jag vill såklart vara med och tävla! Grattis till 3:års sömnad! :-)

Allt å lite till sa...

Har länkat till tävlingen i min blogg också.

www.omalltolitetill.blogspot.com

Anonym sa...

Hej stort grattis jag skulle också vilja vara med och tävla.

hoppas att turen är på min sida

/ Jessica

axner91@hotmail.com

Anonym sa...

Åh så fina! Vill självklart vara med i tävlingen! Har länkat i min blogg: http://pippipatavling.blogg.se/2009/march/38.html


emilieasplund@hotmail.com

Bobo/Rumba de kransen sa...

Jag vill så klart vara med och tävla!

Bobo/Rumba de kransen sa...

...och här kommer kommentar nr två med länk till bloggen:http://rumbadekransen.blogspot.com/

Tävlingen ligger som en bild i högerkanten, bland gadgets - vet inte hur man länkar till den...

Anonym sa...

Hejsan!!
Vilka praktiska och snygga byxor, min Olowf skulle gärna vilja vinna ett par. Gärna som dem på bilden.

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

Jag fixade även en länk på min blogg om din tävling....
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2009/march/fina-och-praktiska-byxoratt-vinna.html

Nu hoppas vi att vinstlotten faller på oss.

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

Jag skulle gärna vinna dom turkosa byxorna som du har på bilden, dom är jätte fina!
svartakatten@live.se

Loppans pyssel sa...

Superfina byxor! De vill vi gärna vara med och tävla om!

johanna.mumma@gmail.com

Loppans pyssel sa...

Här är länken till min blogg: http://minimonsterochlitetill.blogspot.com/
Där finns ett inlägg om din tävling.

fante sa...

Klart jag vill vinna :-D Men jag måste erkänna att jag hade trott att du sytt mycket längre än så ;-)

fante sa...

Och så har jag också länkat i bloggen (till vänster).

Linda sa...

jag vill vara med!

Linda sa...

jag länkar oxå =)

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/byxor.html

Villblomsten sa...

Gratulerer med 3 år :-)

Linda/LillaBu sa...

Grattis till dina tre syår! Självklart vill jag vara med och tävla. Jag har alltid beundrat dina coola muddjeans, och dom skulle såklart sitta perfekt på min lilla tjej!

Linda/LillaBu sa...

Jag har tipsat om tävlingen på min blogg också.

http://lilla-bu.blogspot.com/

Anonym sa...

Åh, vad duktig du är som kan sy jeans! Det verkar inte vara det lättaste...
Jag vill gärna vara med och tävla om ett par jeans i stl 86 med marinblå muddar och sömmar (om det finns, alltså).

anonitota@comhem.se

Villa Nystuga sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Jeans med mudd är ju ett praktiskt och bekvämt plagg samtidigt som de du syr är snygga :-)

skrotdesign@blogspot.com

Villa Nystuga sa...

Precis som de flesta andra så dubblar jag mina vinstchanser genom att tipsa om tävlingen i min blogg!

http://skrotdesign.blogspot.com/

Malin sa...

Kjempe fine bukser!
Linker med bildet til min blogg:)

Klem malin

En liten smula sa...

Hej, såg precis att man skulle göra två inlägg när man länkar från sin blogg så här kommer ännu en kommentar eftersom jag har lagt in en länk! Länken finns på första sidan högst upp i kolumnen till höger. http://enlitensmula.blogspot.com


/Sara

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med och tävla!

Har ju spanat lite på dina plagg tidigare då de är så snygga!

/Rebecca

Anonym sa...

Jag vill ju självklart ha dubbel chans att vinna de snygga byxorna så självklart har jag även länkat till dig.

http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavlar-hos-yrvader.html

jessi_ik sa...

ÅH jag vill vara med och tävla, har sett jeansen tidigare i din blogg dom är fina :)

Har länkat i min blogg:

http://casperbenjamin.blogg.se/2009/march/barnjeans-17-mars.html

MammasBönor sa...

Visst vill vi vara med i din tävling! Jag har lagt till dig under mina länkar, tipsat på bloggen och mailat lite vänner:-)
Ha en härlig dag!
Själv skall vi ha 4 års kalas idag:-)

Vecka - Vecka sa...

Grattis!

Vill gärna vara med jag också! Länkar på in inspiration M blogg!

Lotta

roYal me sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla!

roYal me sa...

Nu har jag länkat till din tävling!

Anonym sa...

Grattis! Klart jag vill tävla! :)

Anonym sa...

Jag har ju självklart länkat i min blogg också:
http://zandramapyssel.bloggagratis.se

lilla hjärtat sa...

Grattis till dina 3 år!
Jag är gärna med och tävlar.

lilla hjärtat sa...

Länkar till dig med bilden i min blogg

Pernilla sa...

klart jag vill vara med och vinna ett par av dina underbara klädesplagg!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, helt klart! :)

/M

(marran16@hotmail.com)

Sandra sa...

Grattis till 3 år!
Jag vill lätt vara med och tävla om ett par sådana snygga byxor.

/S

Sandra sa...

Jag har även länkat från min blogg.

http://minelos.blogspot.com/2009/03/tavling-hos-yrvader.html

h/saltaste bönan sa...

Snygga byxor och grattis på 3-årsdagen! Jag vill också vara med och tävla. Lägger en länk i högerspalten på min blogg (http://www.saltastebonan.blogspot.com/) och håller tummarna för vinst.

Anonym sa...

Grattis på 3 års dagen! Givetvis vill jag också vara med i tävlingen!
//Cattis

Cattis.lundell@telia.com

Anonym sa...

Grattis..

jag vill vara med och tävla om ett par jeans till min systerson.
engstrom-jonsson89@hotmail.com

Anonym sa...

Har även tipsat om tävlingen i min blogg.

Länken till inlägget är: http://lisa89.blogg.se/2009/march/tavling-barnjeans.html

Mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

Marie sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och tävla om jeansen.

marieslillablogg@live.se

Marie sa...

Och här har du länken:
http://marieslillablogg.blogspot.com/2009/03/jag-ar-med-och-tavlar_16.html

Anonym sa...

Heeej!
I sista sekunden hoppar jag på tävlingen! =)
Självklart vill jag vara med och tävla om ett par super snygga muddjeans till min son! ^^
Håller tummarna...

Kram Hanna

Anonym sa...

Har även bloggat om tävlingen:
http://hannaofsweden.blogg.se/2009/march/muddjeans.html

och grattis i efterskott på treårsdagen!! ^^

Anonym sa...

Har även bloggat om tävlingen:
http://hannaofsweden.blogg.se/2009/march/muddjeans.html

och grattis i efterskott på treårsdagen!! ^^

Kobra sa...

Gratulerer med 3 år i bloggverden :D Herlige klær du lager :) Blir gjerne med i trekkningen :)

Anonym sa...

Jag är gärna med o tävlar! Snart kommer min bebis och han hade ju varit riktigt tuff i ett par sådana byxor! Jättesnygga!

Anna-Karin sa...

Jag vill också vara med och tävla!

Anonym sa...

Åhh vilja fina byxor. Självklart vill jag vara med och tävla.

Anonym sa...

Jag tipsar även om tävlingen på min blogg...

www.theresesjosten.se

Anonym sa...

Grattis med 3 syår! Vilka snygga byxor, de skulle passa perfekt till min gosse på 9 månader.
Mvh Jessica Wennberg
(jessica.wennberg@bredband.net)

Anonym sa...

Vad duktig du är!!!

Jag är gärna med och tävlar om dessa rara byxor!! :)

Soliga hälsningar!
Fia

(www.metrobloggen.se/FiaOfSweden)

Anonym sa...

Grattis!
Flitig besökare på din blogg så visst vill jag tävla.
linda7707persson@hotmail.com