21 augusti 2009

Sommaren är över!


Nu är sommaren över för denna gång. På bloggen har det varit stiltje ett tag nu. Jag har sytt lite, jobbat och myst med sötnosen. (som nu passerat 3-kilosstrecket och storlek 50 stramar i grenen ;) )

Jag kommer i dagsläget inte att fortsätta ta beställningar, däremot har jag som mål att sy och lägga upp på bloggen till försäljning om intresse finns.

Just nu arbetar jag på en ny modell på muddjeans, eller ja, modellen kommer att vara samma, men det kommer att bli ett litet annorlunda utseende. Har ett brunt twilltyg som ska omvandlas och blir dom bra så kommer dom upp till försäljning. Storleken först ut blir 98/104, finns det några önskemål om färg på mudd och stickning? Jag har lite beslutsångest, lime, turkos, orange, cerise, rosa? ;-)

Sen kommer det nog att komma lite mössor framöver med lite olika tryck, måste bara införskaffa lite enfärgad trikå, för det är lite tomt på lagret.

Återkommer nån dag framöver med lite saker sydda i sommar.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

En sån otrolig sötnos! Underbart fin body!

Hello sa...

Turkos och jag tar dom!

Vilken underbart litet underverk! Så otroligt söt!