20 juni 2008

Sommarhemlis light

Dom som känner att dom vill och har tid, ska köra en lightversion av hemlis redan nu i sommar.
Läs mer här

Tanken är att skicka en tröja/tunika, en pocketbok samt en valfri grej värde 50 kr.

Jag hoppas att det är ok om jag önskar mig en tröja/tunika till mig själv, jag har ju inga barn ännu, och inga är på planeringsstadiet så det vore roligare. Känns det för avancerat med en tunika så vore väl en solhatt användbar, har ett hattmått på 53 cm. Väskor går väl heller aldrig att få för lite av.

Vilken storlek?
XS/S. Bystvidd 88 cm, Midja 78 cm.
Vilka färger?
Hm, brunt är fint, men ska det passa nu i sommar så gärna orange, gult, grönt eller turkost.
Vilka material?
Naturmaterial, bomull, viscose
Vilken stil? (retro/romatiskt/tufft/unisex etc)
Tja, gillar 70-talsretro, både i modell och tyg.
Vilken sorts böcker? (roman/kriminal/thriller/memoarer/fakta etc)
Hm igen, romaner och kriminal gillar jag, thriller går bort *brrrr*, memoarer beror på, jag har läst pojken som kallades det och (gillade är väl fel ord men) däremot om nån politisk person osv gillar jag inte. Typ självbiografi av Hillary Clinton o dyl. Blev långt och invecklat det här:)

Kanske ska tillägga här att jag är allergisk mot laktos(mjölk), och jordnötter och nötter utifall att den där extra gåvan kan tänkas bli nåt ätbart!

Inga kommentarer: