11 december 2008

Två underbara nyheter!


Jag börjar väl med den roligaste:)

Min kära vän L har gått och blivit mamma i fredags, till en liten J. Mina kläder passar finfint, här kommer bildbevis. Förhoppningsvis blir det ett litet besök till veckan:)

Sen den andra nyheten som oxå är jätterolig!



Jag låter väl bilden tala för sig själv. Nu är det bara väntan kvar:)

I övrigt så kommer det bilder nån gång nästa vecka förhoppningsvis, jag syr beställningar på löpande band som ska bli julklappar, så lite fullt upp är det, men det hinns med!

6 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Va roligt! Grattis! :)

Anna-Snoddas sa...

Det ovan var till maskinen! Och kläderna och bebben är jättefina! ;)

OttoPippi sa...

VAD KUL!!!!

LilleBus sa...

Åhh var roligt med en liten J, och kläderna satt finfint :-)
Ny symaskin är ju heller aldrig fel...hihi

Pyssellycka sa...

Hurra, vad roligt! Spännande fortsättning följer...

Airspirit83 sa...

Vad roligt att L och M har fått en liten pojke :-D Hade inte ens en anning om att L var gravid. Fatta vad man missar saker när man har varit upptagen med annat. Men vi syns till helgen :-) Du vill väl ha hjälp med att fixa allt så hör gärna av dig om en tiden som är lämplig att jag kommer förbi och hjälper. För det gör jag gärna :-D