04 februari 2008

Tygernas gud:)


Ett stort stort tack till Johnny på Jofotex som måste vara den mest serviceinriktade människa jag nånsin stött på. Jag mejlade måndag om att jag gärna ville köpa den gröna velour som Mari
köpt där. Skickade även med Maris bild. På onsdag ringde dom upp och visste inte riktigt vilken färg jag menade och efter lite dividerande så bestämdes det att dom skulle skicka lite tygprover till mig. På torsdag hade jag tygproverna:o Eftersom torsdag var sista januari och dom hade 20% på alla velour och trikåtyger januari ut så ringde jag snabbt som attans upp dom när jag kom från jobbet vid 17. Jadå jag skulle få rabatt och han skulle försöka skicka dom samma dag som brev så jag fick dom dagen därpå. Och mycket riktigt, fredag kom ett stort fett paket med härliga velourtyger i min brevlåda. Snacka om service:-D Synd bara att dom ligger så långt bort, för ett par besök i veckan och jag hade varit i himlen:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att de är så serviceinriktade och du slapp vänta i dagar/veckor på dina tyger.

Fiffiluren sa...

Ja, jag förköper mig varje gång! :-D Men nu har jag kommit på ett sätt - jag har börjat säga att jag ska sy åt mig själv *haha*

Tack (igen) för de omsydda "hemlis"-kläderna. De sitter som ett smäck! :-)

á Yeliqa sa...

Det var service, det. Kul att de är så rädd om sina kunder