31 december 2008

Gott Nytt År!

Har under morgonen läst en hel del inlägg på temat!

Då festmaten inte lagar sig själv, så nallar jag en enkelt tema av mustafa.

Årets plagg: Det måste få bli min geniala omlottbody, som inte är omlott. (Jag måste verkligen hitta på ett nytt namn till den;))

Årets upptäckt: Applikationer. Har inte blivit så många, men totally stable is the shit! :) (tack thea)

Årets bot och bättring inför nästa år: Stressa mindre. Fylla på diverse lager innan dom är tokslut (typ namnlappar och tryckknappar) Bli bättre på att kommentera i andra sybloggar.

Årets roligaste: Att mina muddjeans blivit så populära. Inhandlandet av både screentryckgrejer och en coverlock:)

Årets tråkigaste: Jag kan faktiskt inte komma på nånting tråkigt.

Årets önskan inför nästa år: Mer tid för syende och mer pengar till tyg (rimmar illa med varann)

Här lägger jag till en liten egen kategori

Årets mest inspirerande bloggare: Det får faktiskt bli både ovan nämnda Mustafa samt Naimas för deras tokroliga fina kläder som har inspirerat mig att tänka "outside the box" och våga välja mer galna färgkombinationer samt nya modeller:)

Jag hoppas att ni har haft ett bra 2008 och att ni får ett ännu bättre 2009. Jag vet att mitt kommer bära med sig lite nya glädjeämnen ;)

Ha ett riktigt gott nytt år!

5 kommentarer:

Petra sa...

förlåt om du inte gillar det, men ikväll har jag faktiskt en award till dig. den får du eftersom jag ständigt imponeras av allt du lyckas sy :-D kolla min blogg så ser du den iaf, sen gör du vad du vill med den.

Crew sa...

Inte ofta man ser något nytt i mönsterkonstruktion för bodys men din "omlott" variant var jätte cool! Gott Nytt år

mustafa sa...

haha, du måste ju säga till ifall du ärar mig på detta sätt och inte låta mig upptäcka det alldeles själv!

och jag måste hålla med om att din body med falsk omlott är en mkt bra konstruktion.

gott nytt!

Naíma´s sa...

Gott nytt år!!!
Detta hade jag inte väntat mig, vilken överraskning. Tack så jätte mycket, känner mig väldigt rörd :)

OttoPippi sa...

Håller med helt! :-) Kul idé med årssummeringar på detta sätt! Ha en riktigt god fortsättning!