17 augusti 2008

Triss i bodys


Lite seg på uppdateringar har jag varit på sista tiden, min bärbara dator har nämligen gått sönder, och jag får så problem med ryggen när jag sitter vid den stationära, så jag försöker inte sitta mer än nödvändigt. Men jag har sytt en hel del iaf. Först ut är en beställning på 3 st bodys i 80 cl. Var en som såg mina fina tröjor här nedan och valde ut tre kombinationer som hon ville ha som body.

Tyg: Röd/orangerandig eisertrikå från tradera, lime mudd från stoff och stil. Elefanttyg från jofotex och turkost tyg från Jnydesign, mudd från stoff och stil. Blå/limerandig eisertrikå från tradera, brun mudd från stoff och stil. Tryckknappar från stoff och stil och namnband och storleksetiketter från minanamnband

Mönster: Mitt eget.

Upp: Att mina bodys blir så fina, att nån uppskattar det jag gör och vill beställa.

Ner: Det var på håret att knapparna och mudden räckte. Men nu har jag fått hem mer häromdagen.

3 kommentarer:

Strömming sa...

ja dina bodys (och annat!!) är verkligen superfina!!!

tack för tipsen om blöja!!! verkligen uppskattat!

OttoPippi sa...

Jätteläckra!!!!

Anonym sa...

Jag är så nöjd!!!
/ Beställaren